Bijna op weg... - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Jennifer Helm - WaarBenJij.nu Bijna op weg... - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Jennifer Helm - WaarBenJij.nu

Bijna op weg...

Door: Jennifer

Blijf op de hoogte en volg Jennifer

05 Mei 2014 | Nederland, Leiden

05-05-2014

Cynthia en ik zijn bijna op weg. Beide nogal in de stress van de wel op heel korte termijn geboekte reis. We zijn toe aan even er tussen uit, liefst zo ver mogelijk weg: Nepal dus :) De tassen zijn gepakt, nu nog wat huishoudelijke dingetjes doen, en dan breekt het moment van vertrek toch echt aan.

Zelfs de huisleeuwin Misty voelt aan dat er iets spannends staat te gebeuren, ze is de hele nacht aan het spoken geweest en ligt nu eindelijk in de zon te slapen. Zij wel. Ik niet! Ben ik niet iets heel belangrijks vergeten?

We maken een tamelijk omslachtige reis naar Nepal. Vanavond vliegen we om 22.00 uur naar Abu Dhabi. Van daaruit vliegen we naar Delhi en daar moeten we 14 uur zien door te komen in de terminal. Dat is wel heel erg lang! In de handbagage gaan daarom wat spelletjes mee. En een goed boek. Iig tijd zat om de Lonely Planet nog eens open te slaan. En pas dan leggen we het laatste stukje naar Kathmandu af.

Volgens het weerbericht zullen we de eerste 2 dagen veel regen treffen in Kathmandu. Maar vanaf dan zijn de voorspellingen volop zon!

We zullen proberen om regelmatig een reisverslagje te schrijven, om het thuisfront op de hoogte te houden van al onze belevenissen.